středa 29. února 2012

Pečená ovesná kaše s banány a jablky

Když jsem narazila zde na recept na zapečenou ovesnou kaši, tak mi to přišlo velice zajímavé a neváhala jsem ovesnou kaši vyzkoušet. Nikdy jsem nic podobného neviděla, tak jsem netušila, jak to bude chutnat. Fotky od Pavly z drobečků vypadaly velice lákavě, tak jsem do toho šla.
Moje postřehy: Byla jsem velice překvapená, jak je kaše nenáročná na přípravu a taky rychlá, což oceňuji. Do mokrých surovin by se dalo přidat jakékoliv čerstvé nebo kompotové ovoce, které máte rádi. Pavla má ve svém receptu banán, já si tam přidala ještě jablka.
Takže tady uvádím suroviny, které jsem použila já.


Suroviny:
Suché
  • 2 hrnky ovesných vloček,
  • 1/2 hrnku ovesných otrub,
  • 1/2 hrnku hnědého cukru,
  • 1/3 hrnku rozinek,
  • 1/4 hrnku plátkových mandlí,
  • 2 lžíce skořice,
  • 1 lžička prášku do pečiva.
Mokré
  • 1 a 1/2 hrnku mléka,
  • 1/2 hrnku broskvovo-banánové přesnídávky (190 g - celá sklenička),
  • 2 lžíce oleje,
  • 1 vejce,
  • 1 banán,
  • 1 velké jablko.
Postup:
  1. Do mísy nasypeme všechny suché suroviny a promícháme.
  2. Ve druhé míse smícháme mokré suroviny kromě jablka a banánu.
  3. Mokré suroviny přilijeme k suchým a promícháme.
  4. Přidáme banán pokrájený na kolečka a jablka pokrájená na měsíčky a promícháme. 
  5. Směs přelijeme do vymazaného menšího pekáčku a necháme asi půl hodiny odstát, já neměla moc čas, tak jsem to nechala odstát asi tak 10 minut.
  6. Pečeme asi 30 minut na 180 stupňů, dokud těsto nezpevní a povrch se nezbarví lehce do zlatava až hněda.




2 komentáře: