neděle 11. března 2012

Kuřecí na žampionech a mandlích s pohankovo-špaldovými těstovinami

Co mám dneska zase vařit? Častá otázka, kterou si pokládám. Aby to nebylo pořád to stejné, aby to nebylo časově náročné a aby to i všem chutnalo. Otevřela jsem podruhé Ottovu velkou hrníčkovou kuchařku a našla jsem zajímavý recept. Trošku jsem si ho ještě poupravila podle sebe. A povedl se původní záměr, nebylo to to stejné, ale bylo to aspoň trochu jiné. :-))

Suroviny:
  • 2 kuřecí prsa,
  • 250 g žampionů,
  • větší hrst mandlí,
  • 1 cibule,
  • 6 koleček pórku,
  • 1/2 zeleninového bujonu,
  • sůl,
  • pepř,
  • 1 PL bramborového škrobu,
  • olej.
Příloha: těstoviny, rýže, já použila pohankovo-špaldové vřetena běžně dostupná v prodejnách ZV nebo i v obchodních domech

Postup:
  1. Spaříme si mandle. Slijeme vodu a mandle oloupeme a pokrájíme na menší kousky.
  2. Kuřecí prsa si pokrájíme na nudličky.
  3. Dále si pokrájíme žampiony, cibuli a pórek.
  4. Na oleji podusíme cibuli, přidáme kuřecí nudličky, osolíme a opepříme.
  5. Směs podlijeme vodou a přidáme zeleninový bujon.
  6. Pak přimícháme žampiony, pórek a mandle.
  7. Vaříme doměkka.
  8. Pokud chceme trochu hustější omáčku, tak si rozmícháme v troše vody 1 PL bramborového škrobu a přilijeme do směsi.


Žádné komentáře:

Okomentovat