pondělí 26. března 2012

Salkové domácí müsli

Už ani nepamatuji, kdy jsem naposledy kupovala hotové zapékané müsli. Oblíbila jsem si je připravovat doma. Přeci jenom ta chuť je originální. Tohle müsli je sice trochu kaloričtější, ale když si ho dáte přiměřené množství, tak se není třeba obávat. :-) Jinak je to výborné mlsání jen tak.

Suroviny:
  • 1 balení ovesných vloček (500 g),
  • strouhaný kokos dle chuti (já dala jen cca 50 g),
  • vlašské ořechy dle chuti (já dala cca 50 g),
  • 1 plechovka slazeného SALKA.




Postup:
Jednodušší už to ani nemůže být. :-)
  1. V míse smícháme vločky, kokos a vlašské ořechy.
  2. Do směsi přilijeme salko a pořádně promícháme.
  3. Pečeme při 180 stupních skoro celou hodinu. V průběhu pečení pravidelně promícháváme. 

Výborné jsou müsli s mlékem

V müsli není žádné ovoce, můžete si je dochutit např. banány
Další moje müsli jsou zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat