úterý 1. května 2012

Mrkvový salát alias vitaminová bomba

V těchto horkých dnech jistě přijde vhod nějaké osvěžující jídlo. Co třeba mrkvový salát? :-)
Přiznám se, že my nejčastěji děláme čistě mrkev s jablky. Tentokrát jsem ale měla doma hodně chemicky neošetřeného citronu a bála jsem se, aby mi neshnil, tak jsem zvolila tuto variantu.
A to je tak dneska asi vše, co bych k tomu chtěla říct. :-)


Suroviny:
  • 2 velké mrkve (nebo 4 menší),
  • 2 středně velká jablka,
  • šťáva z 1 bio citronu,
  • 2 PL hnědého cukru nebo medu,
  • trocha vody.


Postup:
  1. Mrkev očistíme a postrouháme najemno.
  2. Jablka umyjeme a postrouháme nahrubo (i se slupkou, ať se nezbavujeme vlákniny :-)
  3. Pak přidáme šťávu z citronu, hnědý cukr a trochu vody. Já jsem to zkoušela tak by očko. Takže toho citronu a cukru si dejte každý dle chuti.



7 komentářů:

  1. jej toto si robím dosť často,je to také jedlo z detstva, akurát ja nepridávam vodu a jabĺčka strúham na jemno :)

    OdpovědětVymazat
  2. Mám také moc ráda, pěkná zásoba vitamínů. Když jsem přijela poprvé do itálie, místním to moc chutnalo a od té doby strouhám a strouhám...:)))

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mám moc ráda mrkvový salát, nejlepší mi ale přijde s ananasem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jééé tak tohle je odmalička můj nejoblíbenější salát..nějak jsem na něj pozapomněla

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, dneska si dám..to mi přesně chybělo!! Miluju mrkvový salát:-)

    OdpovědětVymazat
  6. mňam, tiež takto robievam, moja malá ho zbožňuje :-)

    OdpovědětVymazat
  7. děkuji vám všem za hezké komentáře :-)

    OdpovědětVymazat