sobota 24. listopadu 2012

Jedenáct

Tak už i u mě na blogu jsem objevila vzkaz od milé blogerky Báry, abych převzala štafetu jménem Jedenáct a splnila série jedenácti úkolů.
O co se jedná?

Pravidla:
  1. Odpověz na 11 otázek od toho, kdo tě nominoval.
  2. Napiš o sobě 11 zajímavostí.
  3. Vymysli 11 otázek pro další nominované.
  4. Nominuj 11 blogů a informuj je.
Takže jdu na to.

Jedenáct otázek od Báry:
  1. Nejoblíbenější předmět z dob povinné školní docházky? Jednoznačně matematika. 
  2. Osud, náhoda nebo něco úplně jiného? Bůh.
  3. Ovládáš hru na nějaký hudební nástroj? Saxofon - altový, tenorový, zobcová flétna, kytara.
  4. Chlebíček s majonézou nebo radši kremroli? Pokud to vezmu doslova, tak ani jedno. :-) Ale pokud to vezmu obrazně, tak rozhodně kremroli. :-) Jsem ulítlá na sladké, což je z mého blogu asi i vidět. :-)
  5. Máš nějakou fobii? Vyloženě fobii asi ne. Ale z myší a podobných hlodavců mi není ani trochu dobře.
  6. Kdo je první, komu voláš, když máš dobrou zprávu? Jako první svému manželovi a hned potom mojí mamince. :-)
  7. Jsi konzervativní nebo volnomyšlenkářka? Jak kdy a jak v čem.
  8. Mateřská školka. Dobrý nebo špatný vzpomínky? Řekla bych že neutrální. Nejvíce si pamatuji svoji kamarádku Kamilu, se kterou jsem trávila veškerý čas a která mě vždycky vyrušovala z poobědního spaní, kdy ona nechtěla za žádnou cenu spát a já bych spala a spala. :-)
  9. Máš ráda své jméno? Rozhodně ano. A v kombinaci s mým vyvdaným příjmením tvoří dokonalý celek, který je jediný svého druhu v ČR. :-D
  10. Sukně nebo kalhoty? Sukně. Ale vzhledem k praktičnosti mamky na mateřské převažují jednoznačně kalhoty.
  11. Máš svého strážného anděla? A ne jednoho. :-)

11 zajímavostí o mně:
  1. Rodina je základ mého života.
  2. Nejsem cestovatelský typ. Ano ráda si zajedu na dovolenou kamkoliv, ale maximálně na 10 nebo 14 dní a pak hezky šupky domů. Nedokážu si představit delší odloučení od rodiny.
  3. Vystudovala jsem osmileté gymnázium, pak Provozně-ekonomickou fakultu v Brně, ale stále hledám, co by mě tak v životě bavilo.
  4. Momentálně jsem na mateřské dovolené a doufám, že ještě dlouho budu. Je to totiž nejkrásnější období v životě.
  5. Letos oslavím 28. narozeniny a bude to už velmi brzo. 
  6. Celoživotně bojuji se svojí váhou a střídají se mi období, kdy jsem a nebo nejsem spokojená, jak vypadám. Mimochodem nadváhu jsem nikdy neměla.
  7. Paradoxně ale nesnáším vyzdvihování fyzické krásy a příčí se mi uměle vytvořená fyzická dokonalost prezentovaná v televizi, časopisech a jiných médiích.
  8. Mými oblíbenými sporty jsou chůze, jízda na kole, lyžování, aerobní cvičení, plavání nebo jen takové klidné protahování celého člověka. :-) Bohužel co jsem na mateřské, tak se mi nedaří všechny tyto sporty provozovat, ale už se dostávám malými krůčky zpět do formy.
  9. Jsem pracovitý člověk, myslím, že i organizačně zdatný, spolehlivý a až přespříliš zodpovědný. Na druhou stranu jsem netrpělivá a občas pěkně nervní.
  10. Nikdy jsem nebyla hospodský typ, který tráví každý pátek někde na pařbě a pak se v pondělí ráno chlubí svým spolužákům, jak si z pátku nic nepamatuje.
  11. Můj avatar (uživatelská ikonka) na blogu představuje moje nohy v teniskách, můj velký zadek v černých cyklokalhotech a moji ruku držící mou hnědou peněženku a mapu kraje, ve kterém jsme byli na dovolené. :-)

11 otázek pro další blogerky/blogery:
  1. Co bylo impulzem k založení Tvého blogu?
  2. Bez čeho (věc) si nedokážeš představit svůj život?
  3. Bez koho si nedokážeš představit svůj život?
  4. Co Tě dokáže rozčílit do nepříčetna?
  5. Jaké je Tvé nejoblíbenější jídlo?
  6. Jsi fanda nebo odpůrce facebooku?
  7. Existuje nějaké místo, kam by ses chtěl(a) někdy v životě podívat?
  8. Který sport nejčastěji sleduješ (ať už v televizi nebo přímo někde na stadioně, hřišti, hale atd.)?
  9. Věříš na zázraky?
  10. Jaký obchod nejčastěji navštěvuješ?
  11. Co si přeješ k letošním Vánocům?
A teď už poslední úkol - Nominuj dalších 11 blogů.
V tomto jsem měla jasno hned a řekla jsem si, že tento úkol nechám otevřený. Věřím tomu, že by moje nominace určitě mnohé z vás potěšila. Na druhou stranu by zase některé z vás mohla zavazovat k tvoření něčeho, co zrovna nebylo až tak v plánu.
Proto bych byla ráda, aby se jedenáctky zúčastnil kdokoliv, kdo má na to chuť, koho třeba zaujaly moje otázky nebo kdo si chce zpestřit svůj blog nebo z nějakého jiného důvodu.
Jestli se někdo takový najde, tak mi dejte prosím vědět, moc ráda si přečtu odpovědi!

3 komentáře:

  1. Chlebíček s majonézou nebo kremroli? :D tak to jsem fakt bezradná..
    ať tě strážní andělé i nadále opatrovávají! :))

    OdpovědětVymazat
  2. tyhle články mám ráda, protože jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to jsi studovala stejnou školu jako já nyní - PEF!:-)

    OdpovědětVymazat